DEFINITII SI TERMENI

 

blankuri.ro – este denumirea comerciala a HOLD MY STUF SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Sat Agigea, Comuna Agigea, Str. Alexandru Vlahuta, Nr. 12, Jud. Constanta, avand numar de ordine in Registrul Comertului J13/935/2017, Cod Unic De Inregistrare Fiscala: 37332920.

HMS – este denumirea comerciala a HOLD MY STUF SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Sat Agigea, Comuna Agigea, Str. Alexandru Vlahuta, Nr. 12, Jud. Constanta, avand numar de ordine in Registrul Comertului J13/935/2017, Cod Unic De Inregistrare Fiscala: 37332920.

Vanzator – blankuri.ro.

Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda..

Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Vanzator (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Vanzator si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice Site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care Contine informatii despre Client/Cumparator, istoricul Comenzilor Cumparatorului in Site, Lista de Favorite a Cumparatorului, etc.

Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului / Utilizatorului sa isi creeze o Lista de favorite.

Lista – pagina web din Favorite in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Produse pe care le considera a fi preferate si pe care, ulterior, le poate adauga in cosul de cumparaturi („cosul meu”).

Site – magazinul online gazduit la adresa web https://blankuri.ro/ si subdomeniile acestuia.

Comanda – un Document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Produse si Servicii de pe Site.

Produse si Servicii – orice produs sau Serviciu, inclusiv documentele si Serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Produse si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta Contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului prin acceptarea de catre Cumparator a Termenilor si Conditiilor.

Continut

Review – o evaluare scrisa de catre Cumparatorul sau beneficiarul unui produs sau Serviciu achizitionat de pe Site, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau Serviciul respecta sau nu Specificatiile mentionate pe Site

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna Review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau Serviciu.

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau Serviciile din pagina respectiva.

Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Comunicari Comerciala – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea  “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (email, SMS) asupra Produselor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Produs si/sau Serviciu de catre Vanzator, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Produselor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

Vizitarea, folosirea, sau comandarea produselor vizualizate pe Site-ul blankuri.ro implică acceptarea Condițiilor de utilizare ce vor fi detaliate mai jos. Pentru folosirea în Bune condiții a Site-ului, se recomandă citirea cu atenție a Termenilor și Condițiilor.

 

COMERCIANTUL ONLINE

Site-ul este un serviciu de comerț electronic / comerț online / comerț prin internet. Achiziția produselor se face pe baza comenzilor primite pe Site sau prin telefon. Site-ul este administrat de HOLD MY STUF SRL, cu sediul social în Sat Agigea, Comuna Agigea, Str. Alexandru Vlahuta, Nr. 12, Jud. Constanta, Nr. O.R.C. Constanta J13/935/2017, Cod Unic De Inregistrare : 37332920, e-mail: contact[@]blankuri.ro

Ne rezervăm dreptul de a efectua modificări ale acestor Termeni și Condiții precum și orice alte modificări ale Site-ului (și toate sub-brandurile acestuia existente în momentul încheierii acestui acord precum și cele viitoare). fără o notificare prealabilă. Accesând pagina Termeni și Condiții, puteți citi întotdeauna cea mai recentă versiune a acestor prevederi.

 

PROPRIETATEA INTELECTUALĂ ȘI DREPTURILE DE AUTOR

Întregul Continut al Site-ului, incluzând, texte, imagini, grafice, elemente de grafica web, scripturi și orice alte date, este proprietatea HOLD MY STUF SRL sau a furnizorilor săi și este protejat conform legii drepturilor de autor și legilor privind dreptul de proprietate intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul scris a oricăror elemente de pe Site (și toate sub-brandurile acestuia existente în momentul încheierii acestui acord precum și cele viitoare), sau a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare. Pentru a reclama drepturile de proprietate intelectuală puteți folosi adresa de email contact[@]blankuri.ro.

 

ÎNREGISTRAREA CA UTILIZATOR

Pentru a putea cumpăra de pe Site, trebuie să introduceți datele dumneavoastră pe webSite-ul nostru. În utilizarea serviciului, declarați că veți furniza informații reale, corecte, actuale și complete despre dumneavoastră. În situația în care consideram că această obligație a fost încălcată, ne rezervăm dreptul de a vă bloca accesul la utilizarea serviciului, pe perioadă determinată sau nedeterminată, fără nicio notificare prealabilă.

Site-ul poate fi accesat în mod gratuit, iar simpla navigare în paginile acestuia nu este condiționată de înregistrarea ca Utilizator (crearea unui Cont pe Site). Pentru a beneficia însă de anumite Servicii oferite de Site, precum achiziționarea produselor oferite de acesta, primirea Newsletter-ului, sau verificarea situației unor comenzi proprii, este necesar să vă înregistrați ca Utilizator (să vă creați Cont de Utilizator pe Site). Înregistrarea ca Utilizator presupune acceptarea Termenilor și Condițiilor și a Politicii de Confidențialitate a acestuia. Aceste reglementări constituie baza Contractuală a raporturilor dintre Utilizatori și Vanzator.

blankuri.ro își rezerva dreptul de a restrictiona accesul Cumparatorului in vederea efectuarii unei comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, de a închide Conturi de Utilizatori, de a modifica sau elimina texte, imagini, hyperlinkuri sau de a refuza vânzarea de produse la propria sa discreție. In oricare dintre aceste cazuri, Cumparatorul ne poate Contacta telefonic la numarul de telefon de pe Site sau la adresa de email contact[@]blankuri.ro.

Întrucât prevederile Termenilor și Condițiilor de utilizare pot fi modificate, vă rugăm să le recitiți periodic. În condițiile în care nu veți mai fi de acord cu prevederile acestora, vă rugăm să nu mai accesați/folosiți serviciile Site-ului. Dacă folosiți acest Site sunteți responsabili cu privire la păstrarea confidențialității datelor de acces în Contul dvs. de Utilizator, creat pe Site și sunteți de acord să vă asumați responsabilitatea pentru toate activitățile efectuate în Contul dvs. de Utilizator.

Trebuie sa aveti peste 16 ani pentru a va putea înscrie sau a putea comanda produse de pe webSite-ul blankuri.ro. De asemenea, este important de știut că pe acest webSite prețurile afișate sunt prețurile finale.

Orice persoană fizică sau juridică care accesează acest Site si plaseaza o comanda, confirmă că a citit și acceptat termenii și condițiile în totalitate. În cazul în care nu acceptați termenii și condițiile prezentate, vă rugam să nu mai utilizați acest Site.

Site-ul este proiectat de HMS. Dreptul de proprietate asupra acestuia revine HMS și își rezerva dreptul de a schimba, de a corecta, de a modifica, de a adauga și/sau retrage în parte sau în întregime Termenii și condițiile.

Cea mai recentă versiune a Termenilor și Condițiilor poate fi citită oricând folosind legătura „ Termeni și condiții ” din josul paginilor Site-ului.

 

DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin inregistrarea unei comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic, sms sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Produselor si/sau Serviciilor din comanda. Daca modifica cantitatea de Produse si/sau Servicii din comanda Vanzatorul va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea comenzii si va returna suma achitata.

Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau sms a notificarii de expediere a comenzii.

Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator pentru Produsele achizitionate.

 

DATELE PERSONALE / POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE - DIN PERSPECTIVA GDPR

Aria de acoperire a securității datelor cu caracter personal.

Acordul de confidențialitate privind politica securității datelor personale acoperă modul în care sunt prelucrate datele cu caracter personal care va pot identifica când utilizați Site-ul blankuri.ro (și toate sub-brandurile acestuia existente în momentul încheierii acestui acord precum și cele viitoare). De asemenea, se au în vedere și datele persoanelor juridice, partenere sau nu, care utilizează Site-urile HMS. Acest acord de confidențialitate furnizează informații referitoare la `Cookie`, utilizarea lor de către terți și modul de dezactivare.

Despre GDPR

Regulamentul General privind Protecția Datelor nr. 679/2016 (GDPR), este un set aplicabil de reguli și instrucțiuni, care va fi implementat în toate statele membre ale Uniunii Europene, intrând în vigoare începând cu data de 25 mai 2018. Regulamentul va avea un impact asupra tuturor companiilor care stochează, controlează sau utilizează datele cu caracter personal sau informațiile sensibile ale utilizatorilor. Obiectivul este de a crea un standard mai ridicat de protecție a datelor, specific societății digitale din prezent. 

GDPR are la bază Legea existentă privind protecția datelor, însă Regulamentul General privind Protecția Datelor are un scop mai larg și oferă standarde mai prescriptive. Companiile care nu respectă noile standarde GDPR vor avea de plătit amenzi substanțiale. Noul GDPR se concentrează pe drepturile individuale de protecție a datelor cu caracter personal și subliniază concepte precum "consimțământ", "necesitatea datelor" și "dreptul de a fi uitat". Mai multe informații despre toate aceste aspecte și despre modul în care HMS intenționează să respecte GDPR pot fi găsite mai jos!

 

ASPECTELE LEGALE ALE GDPR


Conform GDPR, există o serie de motive care legitimează prelucrarea datelor cu caracter personal. Vă prezentăm aici cele mai relevante baze juridice referitoare la interacțiunea companiei noastre cu datele dumneavoastră cu caracter personal în temeiul GDPR.

Prelucrarea datelor este necesară pentru executarea serviciilor furnizate de companie.




           Conform legislației, pentru a vă da consimțământul în mod legal, trebuie să aveți peste 16 ani, prin urmare, vi se va solicita să confirmați acest lucru la finalizarea comenzii sau să solicitați acceptul unui părinte sau tutore legal de a-și da consimțământul în numele dumneavoastră. Vom depune eforturi rezonabile (pe baza tehnologiilor disponibile) pentru a verifica dacă părintele / tutorele și-a dat acordul sau a autorizat consimțământul minorului.

            Vă rugăm să rețineți că la bifarea căsuței prin care vă exprimați consimțământul, sunteți de acord cu utilizarea datelor dumneavoastră de către Vanzator pentru procesarea comenzii, pentru expedierea comenzii, pentru executarea unor eventuale returnări, pentru soluționarea problemelor privind comanda.

            Buletinul informativ (newsletter) și paginile sociale ale companiei necesită consimțământ separat, prin urmare, nu veți fi adăugat fără acordul dumneavoastră pe nicio listă de e-mail sau contactat pentru altceva în afară de comanda sau contul dumneavoastră. O înregistrare a consimțământului este păstrată electronic pe formularul de comandă la bifarea căsuței online. În cazul în care comandați prin telefon, echipa noastră vă va solicita consimțământul înainte de procesarea comenzii și va bifa căsuța pe formularul de comandă în numele dumneavoastră.
Vom procesa datele dumneavoastră pentru finalizarea comenzii de fiecare dată când comandați. Aceasta înseamnă că este necesar să vă dați consimțământul pentru fiecare comandă individuală pentru a ne asigura că sunteți de acord cu cele mai recente actualizări ale acestei politici. Consimțământul exprimat de dumneavoastră va viza politica de confidențialitate afișată pe website-ul companiei noastre la data plasării comenzii.

 

Principii de protecție a datelor

Ne angajam să urmam următoarele principii de protecție si prelucrare a datelor cu caracter personal:

Procesarea este legală, corectă, transparentă. Activitățile noastre de prelucrare au motive legale. Întotdeauna considerăm drepturile dvs. înainte de prelucrarea datelor personale. Vă vom furniza informații privind prelucrarea la cerere.

Procesarea este limitată ca scop. Activitățile noastre de procesare corespund scopului pentru care au fost colectate datele personale.

Procesarea se face cu date minime. Noi colectăm și procesăm doar cantitatea minimă de date personale necesare pentru orice scop.

Prelucrarea este limitată pe o perioadă de timp de minim 7 ani sau maxim 10 ani conform legislației in vigoare. Noi nu vom stoca datele cu caracter personal pentru o perioada mai mare decât este necesar.

Vom face tot posibilul pentru a asigura acuratețea datelor.

Vom face tot posibilul pentru a asigura integritatea și confidențialitatea datelor.

 

Drepturile persoanelor vizate

Persoana vizată are următoarele drepturi:

Dreptul la informare - ceea ce înseamnă că trebuie să știți dacă datele dvs. personale sunt procesate; ce date sunt colectate, de unde sunt obținute și de ce și de către cine sunt prelucrate.

Dreptul de acces - ceea ce înseamnă că aveți dreptul de a accesa datele colectate de la / despre dvs. Aceasta include dreptul dvs. de a solicita și de a obține o copie a datelor dvs. personale culese.

Dreptul la actualizare/rectificare - ceea ce înseamnă aveți dreptul de a solicita rectificarea sau ștergerea datelor dumneavoastră personale, care sunt inexacte sau incomplete.

Dreptul de ștergere - ceea ce înseamnă că în anumite circumstanțe puteți cere ca datele dvs. personale să fie șterse din înregistrările noastre.

Dreptul de a restricționa procesarea - adică în cazul în care se aplică anumite condiții, aveți dreptul să restricționați procesarea datelor dvs. personale.

Dreptul de a se opune procesării - adică în anumite cazuri aveți dreptul să vă opuneți procesării datelor dvs. personale, de exemplu în cazul marketingului direct.

Dreptul de a se opune prelucrării automate - ceea ce înseamnă că aveți dreptul să faceți obiecții față de procesarea automată, inclusiv de profilare; și să nu facă obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată. Acest drept poate fi exercitat ori de câte ori există un rezultat al profilării care produce efecte juridice care te afectează sau te afectează în mod semnificativ.

Dreptul la portabilitatea datelor - aveți dreptul să obțineți datele dvs. personale într-un format adecvat sau, dacă este posibil ca transfer direct de la un procesator la altul..

Dreptul de a depune o plângere - în cazul în care refuzăm cererea dvs. în baza Drepturilor de Acces, vă vom oferi un motiv de ce. Dacă nu sunteți mulțumit de modul în care a fost tratată solicitarea dvs., vă rugăm să ne contactați.

Dreptul de ajutor de la autoritatea de supraveghere - ceea ce înseamnă că aveți dreptul la ajutorul unei autorități de supraveghere și dreptul la alte căi de atac, cum ar fi solicitarea de despăgubiri.

Dreptul de a retrage consimțământul - ceea ce înseamnă ca aveți dreptul de a retrage orice acord dat de prelucrare a datelor dumneavoastră personale.

 

Ce date personale colectam.

În momentul înregistrării pe Site, prin crearea unui Cont, prin accesarea, comandarea sau achiziționarea diferitelor Servicii și Produse HMS, ori prin activarea unor materiale promoționale sau publicitare, HMS va prelucra informații cu caracter personal de natură să identifice o anumită persoană.

În unele zone ale Site-ului, HMS va cere să furnizați date personale, incluzând numele dvs, adresa, adresa de e-mail, telefon, numărul cardului de credit, informații de contact, informații în vederea facturării Serviciilor HMS și alte informații prin care vă pot identifica. În alte zone ale Site-urilor noastre, HMS colectează sau poate să colecteze informații demografice care nu vă pot identifica, cum ar fi: codul poștal, vârsta, sexul, interesele dvs. Uneori colectăm sau putem colecta o combinație între cele două tipuri de informații.

Crearea Contului de pe Site-ul nostru și abonarea la Serviciile noastre ne facilitează accesul la datele dvs cu caracter personal. HMS primește, de asemenea, și înregistrează pe serverele sale informații referitoare la adresa IP și informațiile Cookie a Site-ului solicitat de dvs.

HMS utilizează informația stocată - detaliile furnizate de dvs la înregistrare și activitatea desfășurată pe Site-ul nostru - în scopul de a facilita accesul la acest Site, de a îmbunătăți anumite Produse și Servicii și pentru a va informa referitor la ultimele Produse și Servicii de care sunteți interesat.

Pentru Utilizatorii abonați la Newsletter, dezabonarea se poate face direct din ultimul Newsletter primit pe adresa de email stocată de HMS. Dezabonarea se face automat.

HMS stochează doar datele necare pentru executarea si expedierea comenzilor, precum si pentru efectuarea oricăror eventuale returnări sau schimburi de produse dorite de client.

Datele personale pe care le colectam pot fi categorisite după cum urmează:

 

Informații pe care ni le-ați furnizat - acestea sunt in principal informațiile necesare pentru livrarea unui produs/serviciu.

Informații colectate automat despre dumneavoastră - sunt utilizate pentru a îmbunătăți experiența in magazinul online.

Informații colectate de către terțe părți prin intermediu site-ului nostru.

 

Nu se colectează informații despre aplicații software instalate pe dispozitiv, sau chei de produs.

IMPORTANT: TOATE INFORMATIILE COLECTATE DE GOOGLE ANALYTICS, FACEBOOK PIXEL, FACEBOOK ADS, TIKTOK PIXEL, TIKTOK ADS, HOTJAR,SHARETHIS, PRIN INTERMEDIUL SITE-ULUI NOASTRU SUNT DOAR LA NIVEL STATISTIC, ELE NEPUTAND FI ASOCIATE UNEI ANUMITE PERSOANE.

ESTE POSIBIL CA GOOGLE ANALYTICS, FACEBOOK PIXEL, FACEBOOK ADS, TIKTOK PIXEL, TIKTOK ADS, HOTJAR, SA STOCHEZE INFORMATII REFERITOARE LA IP, DAR ACELE INFORMATII NU NE SUNT DISPONIBILE. NOI PUTEM VEDEA DOAR DATELE GENERALE STATISTICE.

 

Cum folosim datele dumneavoastră personale ?

Datele dumneavoastră personale sunt utilizate pentru a:

Datele dumneavoastră personale mai sunt folosite si pentru a :

HMS folosește datele dvs. personale pe motive legitime și cu consimțământul dumneavoastră:


Pe baza încheierii unui contract, acceptării „Termeni si Condiții" la momentul plasării unei comenzi sau a îndeplinirii obligațiilor contractuale, vom procesa datele dvs. personale în următoarele scopuri:

Pe baza unui interes legitim, HMS procesează datele personale pentru următoarele scopuri:

Cu acordul dvs. vom procesa datele dvs. personale în următoarele scopuri:

HMS  procesează datele dvs. personale pentru a îndeplini obligațiile care decurg din lege si / sau pentru a folosi datele dumneavoastră personale pentru opțiunile prevăzute de lege.

Ne rezervăm dreptul de a anonimiza datele personale adunate și de a utiliza astfel de date. Vom folosi datele în afara domeniului de aplicare al prezentei Politici numai atunci când este anonimă.

Salvăm informațiile dvs. de facturare și alte informații culese despre dvs. atât timp cât este necesar în scopuri contabile, în vederea aplicării taxelor și TVA-ului, sau altor obligații care decurg din termene legale, perioada minimă fiind de 7 ani, iar perioada maximă de 10 ani, după care datele vor fi permanent șterse din sistemul nostru în timpul procesului anual de ștergere a datelor. În timpul acestui proces de ștergere a datelor, eliminăm, de asemenea, abonații inactivi din lista buletinului nostru informativ pentru a menține calitatea ridicată a datelor.

HMS ar putea procesa datele personale pentru alte scopuri care nu sunt menționate aici, dar sunt compatibile cu scopul original pentru care au fost colectate datele. Pentru a face acest lucru, ne vom asigura că:

· legătura dintre scopurile, contextul și natura datelor personale este adecvată pentru procesarea ulterioară;

· Prelucrarea ulterioară nu vă va afecta interesele

Vă vom informa despre orice procesare și scopuri ulterioare.

 

Afișarea datelor personale în spațiile/domeniile publice ale HMS

 

Informațiile cu caracter personal postate nesilit de către Utilizatori în locurile/spațiile publice aparținând HMS, cum ar fi forum-uri, chat-uri, liste de discuții, blog-uri (existente sau viitoare) pot fi copiate și stocate de către terți asupra cărora HMS nu are nici un control. Noi nu suntem responsabili pentru faptul că terțe pârți utilizează informații pe care le-ați postat nesilit, in mod expres, sau le-ați făcut disponibile în spațiile publice aparținând HMS.

Cine mai are acces la datele dvs

HMS, nu a vândut, nu vinde si nu va vinde niciodată datele personale către terțe părți. Oferim servicii care se bazează pe încrederea clienților si a potențialilor clienți, iar siguranța datelor personale este esențiala in acest proces.

HMS poate, totuși, transmite informația terților în următoarele cazuri:

Putem transmite informații cu caracter personal autorităților sau instituțiilor publice conform prevederilor legale sau bunei-credințe dacă:

În cazul în care vor apărea situații menționate mai sus, veți fi anunțați prin e-mail sau printr-un anunț postat pe Site-urile HMS.

Fiecare furnizor menționat mai sus are propria politica de confidențialitate ce poate fii consultata pe site-ul acestuia.
În cazul în care doriți mai multe informații despre oricare dintre furnizorii de servicii utilizați de compania noastră, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon.



Cum securizam datele dumneavoastră.

Pentru confidențialitatea și securitatea datelor, Contul dvs. este protejat de parolă; HMS face toate eforturile necesare și folosește ultimele tehnologii disponibile pentru a asigura protecția și securitatea datelor.

Utilizăm protocoale SSL sigure pentru comunicare și transfer de date (cum ar fi HTTPS). Folosim anonimizarea și pseudonimizarea acolo unde este potrivit. Monitorizăm sistemele noastre pentru posibile vulnerabilități și atacuri.

Chiar dacă încercăm tot ce ne sta in putința, nu putem garanta securitatea informațiilor. Cu toate acestea, ne angajam să notificam autoritățile competente privind încălcările protecției datelor. De asemenea, vă vom anunța dacă există o amenințare la adresa drepturilor sau intereselor dvs. Vom face tot ce putem în mod rezonabil pentru a preveni încălcarea securității și pentru a asista autoritățile în cazul în care vor apărea încălcări.

Dacă aveți un cont la noi, rețineți că trebuie să păstrați secretul dvs. de utilizator și parola.

 

PREZENTAREA SERVICIILOR ȘI DESCRIEREA PRODUSELOR

HMS își rezervă dreptul de a opera oricând, orice modificări asupra prețurilor și datelor tehnice prezente pe Site, fără o înștiințare prealabilă. Descrierile produselor prezente pe Site au caracter informativ și nu reprezintă o obligație Contractuală. Fotografiile de pe Site au caracter informativ și pot exista diferențe intre acestea și produs. Deoarece lucram cu lemn masiv, placaje standardizate sau semistandardizate, fiecare produs este UNIC iar textura data de fiecare bloc de lemn din care a fost confectionat placajul sau produsul finit poate fii diferita fata de cea prezentata in imagini.

HMS nu își asuma responsabilitatea si nu poate fi făcută responsabilă pentru orice pagube apărute prin folosirea produselor achiziționate prin intermediul acestui Site, în alte scopuri decât cele menționate de producător. Returnarea produselor se poate efectua în conformitate cu dispozițiile OUG nr 34/2014.

Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie Contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

 

PROCEDURA DE CUMPĂRARE

Pentru a cumpăra și intra în posesia produselor oferite spre vânzare pe Site este necesară parcurgerea următoarelor etape:

- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a Tranzactiei, in cazul platii online;

- invalidarea Tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de HMS, in cazul platii online;

- datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

- pentru comenzile achitate cu card online - prin restituire in Contul din care a fost efectuata plata;

- pentru comenzile achitate cu op/ramburs/card bancar - prin virament bancar;

- “in stoc” – avem produsul in stocul HMS;

- “lipsa stoc” – produsul nu este disponibil momentan in stocul HMS;

- “gata intr-o zi” – produsul poate fi ridicat/va fi predat curierului la o zi luratoare dupa confirmarea comenzii;

- “gata in 2-3 zile” – produsul poate fi ridicat/va fi predat curierului in 2-3 zile luratoare dupa dupa confirmarea telefonica a comenzii;

- “doar la comanda” – produsul poate fi ridicat/va fi predat curierului dupa confirmarea telefonica a comenzii si achitarea unui avans stabilit de comun accord intre Vanzator si Cumparator, in functie de termenul de livrare stabilit pentru fiecare produs, care va fi comunicat Cumparatorului telefonic;

 

METODE DE PLATĂ

Pentru efectuarea plații produselor comandate, puteți alege dintre următoarele metode de plata: transfer bancar/ ordin de plata, ramburs (cash la livrare), plata cu cardul online. Dacă ați ales ca metoda de plata transferul bancar/ ordin de plata, veți primi prin e-mail informațiile de plată, sub forma unei facturi. Dacă ați ales să plătiți numerar/cash, după plasarea comenzii veți primi prin e-mail informațiile relevante pentru comanda dvs., sub forma unei facturi, urmând sa efectuați plata produsului către curier.

In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comsioane bancare pentru efectuarea platilor, comisioane pentru plata prin OP, comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru acestea o poarta numai Cumparatorul.

 

PREȚURILE SI FACTURAREA

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, care va fi primita in format electronic, la adresa de email mentionata de Cumparator in Contul sau si in format fizic la primirea prin curier/ridicarea produsului. Cumparatorul are obligatia sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatiei in vigoare.

Cu excepția cazurilor in care este prevăzut altfel, preturile produselor afișate pe Site reprezintă preturile finale de cumpărare. Prețurile finale de cumpărare pot să nu reprezinte cele mai competitive preturi de pe un anumit segment de produse sau pentru o anumita perioadă. La prețurile afișate se adaugă taxele de livrare care diferă în funcție de orașul sau țara de destinație.

Prețul final este cel care a fost confirmat odată în pagina de Finalizare Comandă, preț care apare în confirmarea de comandă. În cazul în care Utilizatorul nu poate fi Contactat sau renunța la achiziționarea produsului, HMS are dreptul de a anula comanda respectivă, restituind în totalitate suma plătită în avans atunci când este cazul. HMS își rezervă dreptul de a modifica în orice moment prețurile din Site.

Pentru emiterea corecta si comunicarea corecta in format electronic catre Cumparator, a facturii aferente comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau.

Prin finalizarea comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile de la HMS prin intermediul postei electronice, la adresa de email mentionata in Contul sau si fizic la primirea prin curier/ridicarea produsului.

 

COMENZI ȘI LIVRĂRI

HMS livrează pentru dumneavoastră, doar pe teritoriul României.


Livrarea prin GLS Courier



 

Livrarea produselor se face prin firma de transport General Logistics Systems Romania SRL (GLS) costul livrării fiind calculat automat în funcție de greutatea produsului/produselor, fără a include asigurare de transport. Acesta va fi afisat in pagina de comanda.

In cazul in care doriți ca expediția dvs sa fie asigurata va rugam sa menționați in secțiunea "Detalii Suplimentare" din pagina "Finalizare Comanda". Costul asigurării de transport este de 1% + TVA din valoarea bunurilor comandate. HMS nu răspunde de eventualele întârzieri ale furnizorilor de servicii de curierat si nici de eventualele deteriorări ale coletelor. Despăgubirea coletelor deteriorate cade in atribuțiile furnizorului de servicii de curierat doar dacă s-a optat pentru asigurarea de transport pusa la dispoziție de către acesta. 

Pentru plata in sistem ramburs se percepe un cost suplimentar de 7 lei/expediere.

Pentru plata online cu un card bancar NU exista taxe suplimentare.

Coletul expediat prin GLS ajunge la adresa menționată și este înmânat personal destinatarului de către curier.

Termen de expediere*2-5 zile lucrătoare, la care se adauga termenul de livrare.

Termen livrare*1- 2 zile lucrătoare, maxim 4-5 zile în perioadele de an aglomerate (Craciun, Black Friday, Paste, 1-8 Martie, etc.) sau daca vremea este nefavorabila – inundații, înzăpeziri.

Livrarea se face în orice localitate/oraș/sat din Romania, dupa cum urmeaza:

Pentru primirea coletului, adresa din buletin nu este obligatoriu sa corespunda cu cea de livrare.



*A nu se confunda termenul de livrare cu cel de expediere. Acestea se cumuleaza rezultand termenul in care ajunge coletul la dvs.

Data livrarii se calculeaza in functie de disponibilitatea produsului, afisata in pagina acestuia, la care se adauga termenul de livrare al curierului.

Disponibilitatea unui Produs va fi afisata pe Site dupa cum urmeaza:

HMS NU raspunde de eventualele intarzieri ale furnizorilor de servicii de curierat si nici de eventualele deteriorări ale coletelor.

In cazul in care coletul este returnat vanzatorului din vina cumparatorului(ex. adresa gresita, imposibil de contactat, etc), ne rezervam dreptul de a nu mai expedia colete persoanei respective.

Vă recomandăm să verificați integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primiți, dacă constatați vreo deteriorare asupra coletului solicitați curierului un proces-verbal de daună. În caz contrar, în lipsa procesului verbal de daună orice reclamație ulterioară referitoare la integritatea fizică a conținutului din colet va fi considerata nulă.





 

POLITICA DE RETUR



Conform legislației romane în vigoare, clienții HMS au dreptul de a returna in termen de 14 zile lucratoare produsele achiziționate prin denunțarea unilaterală a Contractului de vânzare – cumpărare încheiat la distanta, fără invocarea niciunui motiv.

Procedura de denunțare și retur:

Se vor returna doar produsele care NU au fost desigilate și care păstrează ambalajul ORIGINAL ȘI NEDETERIORAT. Returnarea se face prin completarea online a formularului de retur ce se regaseste aici si trimiterea produselor la adresa HOLD MY STUF SRL, Localitatea Constanta, Str. Charles Darwin, Nr. 17C, Jud. Constanta, Nr. O.R.C. Constanța F13/935/2017, Cod Fiscal: C.U.I 3732920 prin orice curier rapid doriți, însă NU prin Posta Româna (întrucât aceasta nu livrează la sediu).

Transportul coletului de retur va fi plătit de dvs. în momentul expedierii, în caz Contrar fiind refuzat la primire.

În colet se vor afla toate documentele primite inițial, precum și o adresă scrisă, semnată de persoana care a inițiat și plătit comanda, care notifică denunțarea Contractului și solicită returnarea sumei plătite, indicând Contul și banca unde se vor returna banii.

In cazul returului, produsele trebuie sa fie ambalate corespunzator de catre cumparator, inainte de a fi predat catre firma de curierat.

Coletul trebuie trimis la HOLD MY STUF SRL, Localitatea Constanta, Str. Charles Darwin, Nr. 17C, Jud. Constanta, Nr. O.R.C. Constanța F13/935/2017, Cod Fiscal: C.U.I 3732920în maxim 15 zile calendaristice din momentul primirii comenzii.

Suma plătita va fi rambursată integral, mai puțin costul transportului care rămâne în sarcina Clientului, în 14 de zile lucratoare de la primirea integrala a coletului de retur și scrisorii de denunțare (dacă cele doua vin separat, cele 14 de zile trec de la ultima care a fost primita).

Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor vă rugăm să ne Contactați pe email sau la unul din numerele de telefon afișate pe Site.

 

PRODUSE/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE/RETUR

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract/retur următoarele:

· Contractele de prestări de Servicii, după prestarea completă a Serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;

 

 

GARANȚII ȘI LIMITĂRI

Toate Produsele comercializate de catre HMS, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare.

Pentru o corecta emitere si comunicare in format electronic catre comparator, la adresa de email din Contul sau, a certificatului de garantie aferent Produsului din Comanda, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau.

 

TRANSFERUL PROPRIETATII PRODUSELOR

Proprietatea asupra Produselor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

 

RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul/Utilizatorul/Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii Continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificate oricand de catre HMS, acestea fiind opozabile Clientilor/Utilizatorilor/Cumparatorilor de la data afisarii in Site.Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

 

RECENZII, COMENTARII, COMUNICĂRI ȘI ALTE TIPURI DE CONȚINUT

Dupa 14 zile de la achizitionarea unui Produs sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de Produsul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul Contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Produselor.

Comunicarea cu HMS se poate realiza telefonic, la numaruld e telefon de pe Site sau la adresele de email mentionate la sectiunea “Contact” din Site.

Utilizatorii pot posta recenzii, comentarii sau alte tipuri de Continut; pot trimite sugestii, idei, pot pune întrebări, pot propune articole sau alte tipuri de materiale, atâta timp cât:

Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau Serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau Serviciului. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a Rating-ului general.

În vederea postării de recenzii, comentarii, comunicări și alte tipuri de Continut, nu puteți folosi adrese de email sau identități false. Odată cu postarea de recenzii, comentarii, comunicări și alte tipuri de Continut pe Site, transmiteți (în afara cazurilor în care HMS indică altfel), drepturile de proprietate intelectuală, în mod neexclusiv, perpetuu, irevocabil, asupra materialelor postate. HMS  are dreptul de a modifica, reproduce, transmite, adapta, publica, distribui materialele postate de către Utilizatori, prin orice mijloc de comunicare în masă, din țara. Prin postarea de recenzii, comentarii, comunicări și alte tipuri de Continut pe Site, cedați dreptul HMS de a folosi numele dvs. în relație cu materialele postate, garantați că dețineți sau Controlați într-o altă formă dreptul de proprietate intelectuală asupra materialelor pe care le postați, că materialele postate nu violează niciuna dintre condițiile de postare ale recenziilor, comentariilor, comunicărilor și alte forme de conținut din partea Utilizatorilor, Site-ului.

HMS isi rezerva dreptul, dar nu obligația de a monitoriza, elimina sau edita toate tipurile de Continut postate de către Utilizatori pe Site. HMS isi rezerva dreptul, dar nu are obligația de a revedea periodic acest Continut. HMS nu este responsabil și nu își asuma responsabilitatea pentru niciunul dintre materialele postate de către alte terțe parți pe Site. HMS are dreptul de a nu publica toate comentariile și articolele propuse de către Utilizatori.

In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, HMS isi rezerva dreptul de a cere Clientilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

 

PUBLICITATEA

HMS poate afișa în paginile sale reclame la produsele din oferta sa, precum și la produse ori servicii aparținând terților. Prin accesarea Site-ului și prin acceptarea Termenilor și Condițiilor de utilizare ale acestuia și a Politicii de Confidențialitate, vă exprimați în mod direct acceptul de a fi destinatarul acestor comunicări cu caracter comercial.

Newsletterele HMS sunt transmise astfel incat sa se asigure confidentialitatea si securitatea informatiilor.

In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul sau dezacordul, dupa caz, cu privire la primirea de Newslettere.

Clientul isi poate modifica optiunea cu privire la acordul emis catre Vanzator in orice moment doreste:

Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

 

FORȚĂ MAJORĂ

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale Contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara Controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

HMS nu oferă nici o garanție, expresă sau implicită, în ceea ce privește acest Site. Tot ceea ce ține de acest Site este oferit ca atare, atât timp cât este disponibil și fără o altă garanție. HMS nu își asumă nici o responsabilitate în cazul în care Site-ul nu poate fi accesat de către Utilizatori, pe o perioada nelimitată de timp, din orice motive tehnice sau comerciale. Pentru eventualele erori în folosire apărute din cauza unor modificări, setări, upgrade-uri etc. făcute de societatea de hosting ne cerem scuze, dar întreaga responsabilitate îi revine gazdei. HMS își rezerva dreptul ca în orice moment să schimbe în parte sau în totalitate Continutul informațiilor prezentate pe Site, fără o notificare prealabila a Utilizatorilor. HMS își rezerva dreptul de a suspenda sau desființa acest Site fără o notificare prealabilă a Utilizatorilor. HMS nu face nici o referire pe acest Site la compatibilitatea dintre calculatorul Utilizatorilor și acest Site. Acest Site va fi accesat de buna voie, iar Utilizatorii își vor asuma în mod irevocabil și necondiționat responsabilitatea pentru accesarea acestui Site. În cazul în care produsele nu se pot livra sau suferă deteriorări majore pe parcursul livrării, Clientul poate cere relivrarea produselor comandate în condițiile optime.

HMS, afiliații sau/și în general furnizorii de produse sau Servicii către HMS nu pot fi făcuți responsabili pentru nicio întârziere sau eroare rezultând direct sau indirect în cauze care nu depind de voința HMS. Aceasta exonerare include, dar nu se limitează la: erorile de funcționare a echipamentului tehnic de la HMS, lipsa funcționarii conexiunii la internet, lipsa funcționarii conexiunilor de telefon, virușii informatici, accesul neautorizat în sistemele Site-ului, erorile de operare, precum și cazurile de forță majoră stipulate de legislația în vigoare.

 

RECLAMAȚII PRIVIND ÎNCĂLCAREA LEGII REFERITOARE LA PROTEJAREA PROPRIETĂȚII INTELECTUALE

HMS respectă dreptul la proprietatea intelectuală a terților. Dacă ați observat că Site-ul conține informații care încalcă dreptul acestora la proprietate intelectuală, vă rugăm să ne trimiteți o înștiințare la adresa de e-mail: contact[@]blankuri.ro sau să ne Contactați la numerele de telefon afișate pe pagina Contact.

 

LIMITĂRI PRIVIND UTILIZAREA ANUMITOR TEHNICI DE COMUNICAȚIE LA DISTANȚĂ

Următoarele tehnici de comunicație la distanta necesita acordul prealabil al consumatorului:

Utilizarea altor tehnici de comunicație individuală la distantă în afara celor prevăzute mai sus nu este permisă dacă exista un refuz manifestat de consumator.

Lista cuprinzând tehnicile de comunicație la distanta

 

LITIGII

Prin folosirea, vizualizarea sau cumpărarea produselor de pe acest Site, Utilizatorul a luat la cunoștința asupra faptului ca legile romane vor guverna Termenii și Condițiile de mai sus și orice dispută de orice fel care ar putea să apară între comparator/Utilizator/Client și HMS. În cazul unor eventuale conflicte între HMS și comparator/Utilizator/Client, se va încerca mai întâi rezolvarea acestora pe cale amiabilă în minim 30 de zile lucrătoare.

Dacă rezolvarea pe cale amiabilă nu va fi posibilă, conflictul va fi soluționat în instanța competenta în conformitate cu legile romane în vigoare.

 

TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE PRIVIND COMERȚUL ONLINE

Contractele încheiate prin mijloace electronice produc față de părți toate efectele pe care legea le recunoaște Contractelor. Momentul încheierii Contractului la distanta îl constituie, dacă părțile nu au convenit altfel, momentul primirii de către consumator a mesajului de confirmare din partea furnizorului, referitor la comanda plasată. Furnizorul nu consideră în niciun moment o comandă neconfirmată ca având valoarea unui Contract.

Societatea furnizoare se obligă să facă toate demersurile în vederea comunicării de informații corecte, complete și actualizate referitor la produsele comercializate.

Societatea furnizoare nu poate garanta că Site-ul, serverele pe care este găzduit sau e-mailurile trimise nu conțin erori, omisiuni, defecțiuni, întârzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alți factori similari inerenți în condițiile operării în mediu virtual.

Societatea furnizoare își declină răspunderea pentru omisiunile sau inadvertențele care pot interveni în redactarea sau prezentarea informațiilor de pe Site, inclusiv cele care provin din actualizarea stocurilor, operațiuni care din considerente tehnice nu se pot actualiza în timp real.

Utilizatorul folosește Site-ul pe riscul propriu, societatea furnizoare fiind liberă de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea Site-ului sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe Site.

Destinatarul comerciant acționează pe riscul propriu, dacă a știut sau ar fi trebuit să știe, în concordanță cu practicile comerciale curente sau ca urmare a folosirii procedurilor convenite expres cu emitentul, că informația conținuta într-un mesaj electronic a fost alterată în timpul transmiterii sau prelucrării sale.

Preturile afișate la produsele prezentate spre vânzare sunt valabile timp de 24 de ore de la momentul afișării lor pe Site. Pentru a fi aplicabil, prețul produsului trebuie să fie real. Astfel, societatea furnizoare atenționează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale Site-ului, întârzieri de operare sau erori, prețul afișat pe Site poate să nu fie cel real, respectiv actualizat. În aceste cazuri, societatea furnizoare își asumă obligația de a informa direct Clientul cu privire la prețul corect.

Societatea furnizoare își rezervă dreptul de a anula comenzile pentru produse și Servicii care sunt afișate pe Site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice, prezintă prețuri evident eronate/derizorii pentru produse.

Niciuna dintre părțile Contractuale nu poate fi trasă la răspundere pentru neexecutarea (totală/parțială) sau executarea cu întârziere a obligațiilor sale, dacă acestea au fost cauzate de forța majoră. Părțile își vor aduce la cunoștință de îndată cazul de forță majoră și vor lua toate măsurile necesare în vederea limitării consecințelor evenimentului.

Societatea furnizoare nu poate fi făcută răspunzătoare pentru nicio pierdere în situația în care aceasta este cauzată de nerespectarea prezentelor termene și condiții ale Contractului și ale celorlalte instrucțiuni menționate pe Site. Societatea furnizoare nu răspunde, de asemenea, pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării Site-ului. Societatea furnizoare nu este responsabilă pentru daune de orice fel pe care Clientul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către societate a oricăreia din obligațiile sale conform Contractului și pentru daune care rezultă din utilizarea produselor și Serviciilor după livrare și, în special, pentru pierderea produselor.

 

DIVERSE

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsita nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu lansarea comenzii, Clientul acceptă fără obiecțiuni Termenii și Condițiile de utilizare, valoarea acestora fiind aceeași cu un Contract valabil încheiat.

Fiind de acord cu acești Termeni și Condiții Clientul își asuma în totalitate drepturile și obligațiile ce decurg din cumpărarea din magazinul virtual al HMS.

 

Ultima revizie: 14.07.2022